Известие

Collapse
No announcement yet.

Разум или страст?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разум или страст?

    Първо, искам да уточня, че съм фен на италианското автомобилостроене, и в частност, на италианските "големи кораби": капа купе турбо, алфа 166 3.0, тесис и т.н... Дори в момента си имам "евридейка" за работа в града - ипсилонка: за 140 хил км не ме е предала, макар отвреме-навреме да се налага да наливам по някоя стотарка в поддръжката.

    Та, с това уточнение, казвам следното:
    предстои ми да си купя автомобил. Колебая се между "страстта" и кипежа на кръвта в лицето на 166-ца 225 коня, "разумният избор" - либра jtd, и нещо не толкова екцетрично: е-класа, е270, w210, cdi.
    Всеки от тези три избора си има своите плюсове и минуси...Да видим кое в мен ще надделее: разума или страстта
    Иначе, пари в италиянка с много коне вече веднъж съм наливал. Наистина си беше сериозно напрежение за джоба ми, но и кефът беше голям

  • #2
    И разум и страст и лукс......Lancia Libra jtd.
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #3
      Явно разочарованите тук от марката са мнозинство
      Как пък един не се яви да защити честта на 166-цата и на алфите. В клуба на ланча това никога не би се случило. Там всеотдайността е пълна. Дори при тесиса с над 4 бона вложения през първата година след закупуването

      Comment


      • #4
        ЕХх колега не бъркай разума с фанатизма, пипташ и ти казват кое е най логичното и правилно решение. 3.0 мотора е много приятен мотор, но на базата на разхода който дава, спрямо вървежа му е това тежко купе на 166-цата, някакси не си заслужава толкова,а и поддръжката му е доста цифра. "Тестиса" пък си е уж луксозна кола, но си е екзотика за в Бг, особенно ако се търси нещо наистина читаво, то все едно търсиш 20 годишна девица- има ги има ха намериси Затова и Либрата изглежда като нйа-удачният избор,като съм сигурен че 99.9% от хората имат наум и един ремат придружен с стандартните неща-ДПФ,Клапи ЕГР.. и след това ще се радваш на вървеж като на 3.0 и нисък разход, но пък ще си трака "печката" и ще поприпушва малко, но все пак пълно щастие няма
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          На мен ми се струва, че автора на темата е направил вече избора си, но си търси 'оправдание'
          Изобщо не мога да разбера какво общо има Либра ЖТД със 166 3.0 (освен че и двете са италианки)
          166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
          x145 1.6 boxer

          Comment


          • #6
            Като купуваш кола, не я сравняваш по заводски каталог, а по сърце и разум. Казах защо харесвам 166-цата: голяма красива кола с мощен мотор /това си има плюсове и минуси/; е-класата е в нейната категория, но бих я избрал по съвсем други причини: просто досега не съм карал немски автомобил с такива размери, и от чисто разнообразие, и с мисъл за по-лесно продаване после, бих си я взел /а и цената не е безбожно по-голяма от 166-цата/;
            либрата е идеален семеен автомобил с прилично ускорение и сравнително лесна поддръжка; брат ми кара такава и затова този автомобил ми е спечелил уважението: по-тесен е, но комби би свършило идеална работа, нищо, че е по-нисък клас от 166-цата. От тесиса почти съм се отказал: наистина е прекалено екзотичен за нашата страна.

            Comment


            • #7
              Либрата е добър автомобил спор няма,но разликата между нея и 166-та е колкото между локум и локомотив,айде да си говори честно,това са коли в различен клас,так че да ги сравняваме е малко несериозно.166-ца е с няколко обиколки пред Либрата в всяко отношение,но ако говорим за подръжка само,да Либрата е последният италиански автомобил с що годе здраво и евтино окачване.W210 нямам и желание да го коментирам,само едно ще кажа,скукаааааа.

              Comment


              • #8
                Скука, скука, ама вози добре и има приличен вървеж.

                166-цата ме оздачава единствено с това, че е висок клас автомобил, а някой дребни детайли не са изпипани като за такъв автомобил. Примерно, заминал клеморед след 12-13 години на пътя. При мерника това е почти немислимо. Дори на моята дърта ипсилонка едва наскоро се наложи да й го ремонтирам, а съм я сдухал от каране.

                Всичко е късмет. Явно ще решавам в последния момент с оглед на екземплярите, на които попадам и са сравнително наблизо.

                Comment


                • #9
                  Ако клемореда ти е критерий за избор на кола нямам думи. За W210 да вози,колко добре да вози,волан с корабен луфт,по завоите се люшкаш като гондола,за ръждата няма да говоря,абе общо взето щом имаш такива мисли и се двуомиш,166-та не е за теб според мен.

                  Comment


                  • #10
                    .

                    W210 е малко като по съвременна 124ка,малко циганска мечта.Екзорична , бърза и капризна като Капата-Алфа 166 2.0 турбо
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment


                    • #11
                      Критерий е, разбира се, не просто клеморедът, а грижата към детайла. Когато тя липсва, това говори за посредствена сглобка на иначе перфектна идея.

                      От опит съм научил, че "дребните" кусури, ако са много и на често, това си е един голям проблем и за джоба и за нервната система.

                      Но това са подробности. В случая по-скоро става въпрос за късмет.

                      Що се отнася до ламарините: човек гледа и тогава купува.

                      Comment


                      • #12
                        Гледай хубаво,че много хора гледаха а след 5-6 месеца се явява кафявата чума.Като гледам си взел решение и много ги разбираш нещата за детайлите,та взимай един W210 и си свиркай.

                        Comment


                        • #13
                          Що така с лошо, бе, човек?
                          Мен не може да ме упрекнеш, че съм пристрастен в негативен план към 166-цата и италиянките. Напротив, както подчертах: ХАРЕСВАМ ГИ, и пак казвам: бих си купил 166-ца, ако ми хване окото. Но всяка най-лека критика да я приемаш като сектант, не говори добре. Ние сме нормални хора: днес имаш алфа, утре пежо, вдруги ден мерцедес, това не е идентичност от голямо значение, че да се засягаме на марки.
                          Това, че харесвам алфа не означава, че трябва да мразя МБ.

                          Comment


                          • #14
                            Мерцедеса не мисля, че вози по-добре. Вътре е убийствено дървен, отвън също. Иначе като кола не е изобщо зле, това е последната що-годе здрава е класа, която не бърка дълбоко в джоба. Компресорите се газифицират много лесно и дават по-добър разход от Алфата, ако това е някакъв критерии за теб.

                            Comment


                            • #15
                              Като видя алфата ми трепва повече. Но честно казано и е-класата ми харесва: карал съм такава за няколко дни, не се държеше зле като цяло.

                              Comment

                              Working...
                              X